U središtu slovačke prijestolnice Bratislave od 2017. raste moderna četvrt Nové Nivy. Moderna prometna infrastruktura, uredske i poslovne zgrade, ali i parkovi i rekreacijski sadržaji – sve je to uključeno u inovativni projekt svjetionika. U središtu područja je poslovna zgrada Apollo Nivy, čije je pročelje s dobrim razlogom poduprto CROSSFIX® konzolama iz EJOT-a.
Zgrada kao doživljaj
Planiranje Apollo Nivy nije se usredotočilo samo na njegovu kasniju funkciju poslovne zgrade. Pod motom “Kao što dom nije samo mjesto gdje spavate, posao nije samo ured”, brišu se granice između posla i života. Sama poslovna zgrada može se doživjeti. Iza pročelja bogatog prozorima nalazi se gotovo 48.000 m² uredskog prostora raspoređenog na osam katova. Puno drva, organski oblici, bujno zelenilo, vodene površine i obilje dnevnog svjetla – u mnogim dijelovima zgrade granice između unutrašnjosti i vanjštine su fluidne. Središnji aspekti prirodnosti i dobrobiti jasno su uočljivi posvuda, jer samo zdravi i zadovoljni zaposlenici mogu postići odlične rezultate, uvjereni su planeri u Apollo Nivy. Fokus nije samo na fizičkom radnom prostoru, već i na dimenziji ljudskog iskustva s prostorom i svime što s njim dolazi: bolji zrak, voda, uvjeti osvjetljenja, kontakt s prirodom, podrška kretanju i još mnogo toga. U načelu, biciklistički promet ima prednost pred automobilima na području Nové Nivy. Sukladno tome, Apollo Nivy je izravno povezan s mrežom biciklističkih staza i ima vlastiti biciklistički centar za 200 bicikala u prizemlju, zajedno sa servisnim prostorom, praonicama bicikala i tuševima za bicikliste koji dolaze.
Certifikacija održive zgrade
Apollo Nivy cilja na "WELL Platinum" i "BREEAM Outstanding" certifikate za posebno održive i energetski učinkovite zgrade. Stoga je bilo potrebno energetski učinkovito i fleksibilno rješenje za pričvršćivanje ALUCOBOND® fasadnih ploča. Iz raznih razloga, arhitekt je brzo odabrao sustav podkonstrukcije CROSSFIX® tvrtke EJOT. Upotrebom nehrđajućeg čelika, sustav ne samo da osigurava smanjenje toplinskih mostova i samim time značajno bolje U-vrijednosti u odnosu na aluminijske nosače, već ima i značajno veću nosivost, čime se smanjuju i potrebne količine nosača. Još jedna prednost u smislu energetske učinkovitosti i također u smislu CO2 otiska potrebnih građevinskih materijala.